to be continued…

Nu am păţit nimic, nu am plecat din ţară, nu mi-am luat vacanţă prelungită.🙂

Săptămâna trecută, când am revenit din concediu, laptop-ul meu a suferit o “defecţiune tehnică”- am crezut că este vorba de hard disk, se pare că este placa video şi momentan este în “service”. Până atunci, nu pot decât să răspund comentariilor, pentru că pur şi simplu nu am un “calculator de rezervă”.🙂

Aşadar, blog-ul nimănui nu se dă bătut; este pregătit să revină în forţă. Urmează un nou episod din scurtele incursiuni în marketing-ul din România, încă unul şi în seria de 10 piese (muzicale) necomerciale şi un articol-surpriză, ce se va încadra la categoria “oameni”. Asta, doar pentru început.🙂

Sper să îmi remediez cât mai repede defecţiunea tehnică şi să ne reauzim.

Până atunci, toate cele bune!

This entry was posted in de-ale mele.... Bookmark the permalink.

5 Responses to to be continued…

  1. EO says:

    eh, pana repari laptopul, asta e, blogul nimanui e in deriva. cum poate ceva al nimanui sa fie in deriva, cand prin nume insusi exprima deriva? ah, am inteles, cu un astfel de titlu, blogul nu va fi niciodata al nimanui, ergo niciodata in deriva🙂 smart shit, ma man!🙂

    distractie placuta si laptop nou iti doresc🙂

  2. Olimpicu says:

    Abia astept sa reluam polemicile, domnu’ Martinus!

  3. Vladi Martinus says:

    @EO
    Prea multe conexiuni faci tu pe-acolo.🙂
    Merci pt urari. Nu va fi laptop nou, ci doar un nou chipset la placa video- mi s-a spus ca saptamana viitoare il voi avea inapoi. Planuiesc, totusi, achizitia unuia nou pe la iarna (o sa povestec in primul articol “post-reparatie” despre motive).
    Sa ne auzim cu bine!
    @ Olimpicu
    Nici nu aveam vreun dubiu ca asta astepti!🙂

  4. EO says:

    V.M: am eu unul cheap de vanzare :))

  5. Robert Gruia says:

    sal fraticu! lasa-mi te rog numarul nou de tel… sa imi povestesti ce “nazdravanii” ai mai facut

Leave a Reply

