Pauză…

Dragilor,

Autorul articolelor de pe Blog-ul nimănui (nu prea poate fi proprietar, din moment ce blog-ul este al nimănui🙂 ) va intra într-o “scurtă” vacanţă de 2 săptămâni.🙂 Vă aştept comentariile şi aprecierile şi în această perioadă, urmând să răspund într-un interval de timp cât mai scurt, la întoarcere.

Toate cele bune!

Vladi

This entry was posted in de-ale mele.... Bookmark the permalink.

4 Responses to Pauză…

  1. Cristina says:

    Va doresc o vacanta placuta amandurora !:)

  2. EO says:

    I picture you with a fishing rod🙂

  3. Vladi Martinus says:

    Eh, nu sunt fan pescuit. Imi plac chestiile mai “antrenante” in timpul liber.
    Ce-i drept, am fost pe langa apa (la mare), dar nu am pescuit nimic.🙂

  4. EO says:

    Pai ce e mai antrenat decat pescuitul, pescuitul la rechin?🙂
    Sa nu-mi spui ca cititul😀 …

Leave a Reply

