cat de multe poti invata din reclame… oare?

imi aduc aminte ca acum cativa ani au inceput reclamele la marci de sampoane care, pentru a se diferentia de celelalte, nu doar ca faceau parul sa straluceasca, ci il hraneau cu diverse ingrediente- atunci, imi amintesc ca primul astfel de sampon era Pantene cu PRO(!)- vitamina B6 (parca), vitamina care “hranea” parul…

Ei bine, intre timp, am tot aflat de fel de fel de ingrediente ale parului, care sunt continute de sampoane diferite. Incepand de la proteine, pana la magneziu, fibre, “ceramida R” si altele.

Zilele trecute, insa, am aflat ceva de-a dreptul senzational- parul uman contine… ciment! da, ciment…🙂 reclama la samponul respectiv spune ca acesta contine ciment-ceramida, pentru cimentul parului nostru. Am avut curiozitatea de a cauta ce este ceramida, si am aflat ca sunt o “familie de molecule ale lipidelor” (wikipedia). Deci, parul nu doar ca mai contine si lipide, ci contine chiar si ciment (!!!). Incredibil! Chiar nu ma asteptam… (sic).

Astept cu nerabdare reclame la sampoane care sa spuna ca parul contine carbohidrati, calciu, fier, zinc, fosfor, nisip, muschi si altele…🙂 pana atunci, ma gandesc sa scot pe piata o pasta de dinti care sa contina proteine, fibre, roca, fier, proteine, glucide, lipide, pentru hranirea dintilor si a gingiilor (in special roca si muschii) si… cu 0 calorii (dau prin ziare si pe net un studiu care sa spuna ca inghtim nu stiu cate grame de pasta de dinti de fiecare data cand ne spalam), ca sa fie pe placul consumatorilor care tin la silueta lor :)))

This entry was posted in de-ale mele..., viața de zi cu zi and tagged . Bookmark the permalink.

6 Responses to cat de multe poti invata din reclame… oare?

  1. Manuela says:

    Tu chiar esti atent la reclame… Bravo tie! Personal, nu ma intereseaza decat marca despre care se vorbeste, fara a fi atenta, intotdeauna, la continut.
    In urma articolului tau insa, cred ca imi voi schimba comportamentul…

    Cat despre ideea ta de afacere..hmmm…nu vrei un partener? Cred ca ai/am avea succes!🙂

  2. vladimir martinus says:

    pai, cand nu prea ai ce face si te plictisesti de moarte, esti atent la reclame🙂 adevarul e ca sunt pasionat de ele (nu degeaba imi doresc sa lucrez in domeniu) si incerc sa urmaresc cam tot ce apare nou (by the way, stie cineva ce agentie are contul Cosmote? ca fac niste reclame tari de tot).
    In ceea ce priveste colaborarea, daca zici ca o sa contribui cu partea financiara, de ce nu? :))

  3. wrctheo says:

    Ogilvy Group are Cosmote, dar ei externalizeaza. The key to succeed is not to work, only to order😉

    In ceea ce priveste parul uman, sa stii ca el mai contine si informatii genetice. Practic dintr-un fir de par, poti sa te si clonezi, iti mai trebuie doar masinaria respectiva si cand te cheama prietenii la bere si tu vrei sa-ti inseli prietena, poti sa trimiti doi “tu” la bere, sa aiba mai multa forta, alt “tu” la gagica ta, si tu, in sfarsit liber, poti sa mergi linistit la amanta. :))
    Ideea este, ce dracu mai faci cand “va intoarceti” acasa, ca in afara de tine, ceilalti vor sa “dea” in gagica ta. :))

    A fost doar o idee.

    Oricum, parul e important doar pentru cine il are!!!

  4. vladimir martinus says:

    :)))))))))))))
    tare de tot, varu’!
    oricum, treaba cu clonatul e cam bizara- ce te faci cand incerci sa-i spui iubitei tale ca tu, de fapt erai la munca atunci cand ai fost vazut sarutandu-te cu vreo gagica de catre un apropiat al iubitei tale…?🙂
    Parul e important pentru cine il are, categoric. As mai adauga ca este important pentru cine si-l doreste (pentru mine, unul, e o pacoste🙂 )

  5. Olimpicu says:

    Domnu wrctheo, te-ai uitat cam mult la filme sf. De faza cu gagica nu mai zic nimic.

  6. wrctheo says:

    Domnu’ Olimpicu, am scris in bascalie. Poate ar trebui sa urmaresti mai des o comedie ceva..🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s