daca ziua ar avea 25 de ore si… o secunda

multora dintre voi, tema zilei mai lungi li se va parea un subiect expirat, deja dezbatut la nesfarsit. personal, cred ca e un subiect cat se poate de actual.

Ma mira destul de mult faptul ca, desi se considera ca ne aflam intr-o “era a vitezei”, parca avem din ce in ce mai putin timp la dispozitie, toata lumea alearga dupa cate ceva, toata lumea se grabeste sa ajunga undeva. Cum se face ca, desi apar in continuu tot felul de inventii care sa ne ajute in a scurta durata acordata activitatilor (de cele mai multe ori neplacute, sau pur si simplu, pe care “trebuie” sa le intreprindem), ne plangem mereu ca nu avem timp? Sa fie oare asa?

Si eu aveam tendinta sa spun ca nu am timp sa fac anumite lucruri, dar de fapt de cele mai multe ori era lene sau lipsa de interes. Daca m-ar fi intrebat cineva acum 6,5,…1 an ce as face cu inca o ora si o secunda pe zi, as fi raspuns categoric: le-as petrece cu iubita mea. Altii ar prefera sa le petreaca dormind, altii ar spune ca ar sta in club cu prietenii inca o ora, altii ar cauta sa faca mai multi bani in ora respectiva, etc. Nu-i judec, nu-i critic- fiecare suntem liberi sa alegem ce vrem sa facem in viata, chiar si cu 25 de ore.

In ultima vreme, am ajuns sa pretuiesc foarte mult timpul petrecut cu prieteni, colegi, apropiati, si mi-am dat seama ce frumoase sunt clipele petrecute cu ei. In momentul de fata, fac tot posibilul sa petrec cat mai mult timp cunoscand noi oameni sau facandu-mi prieteni printre oamenii care-mi plac. Sper, totusi, sa reusesc sa impart timpul intre prieteni si facultate (lucrare de licenta, mai exact) pentru ca cineva foarte drag m-a facut sa-mi dau seama ca, oricat de mult mi-as dori sa ma distrez cu prietenii, trebuie sa ma gandesc si la viitorul meu (pe plan profesional, mai exact)🙂

Sunt curios, insa, cum si-ar petrece fiecare din cititorii (cam putini, ce-i drept🙂 ) blog-ului acea ora si o secunda in plus?

p.s. daca as avea si acum o iubita, raspunsul ar fi acelasi cu cel de mai sus😉

This entry was posted in viața de zi cu zi and tagged , . Bookmark the permalink.

5 Responses to daca ziua ar avea 25 de ore si… o secunda

  1. Doria says:

    Intensitatea momentelor pe care le traim in fiecare zi s-ar rasfrange fara doar si poate asupra acelei a 25-a ora din zi…Si nu am simti-o ca timp fizic petrecut in plus…tocmai in umbra tuturor celor 24 de ore scurse inaintea ei…
    Indiferent de ce…it is all about seizing and enjoying the moment!

  2. andradanistor says:

    mesc…😉

  3. annette says:

    In opinia mea tocmai datorita vitezei cu care se deruleaza tot, nimeni nu mai sta sa se gandeasca la lucruri care nu le aduc ceva concret si folositor. Am UITAT sa ne oprim si sa dam importanta lucrurilor mici, sa gasim placeri in ele.
    Daca as avea o ora in plus… m-as opri sa miros florile si mi-as deschide ochii pentru a VEDEA ce e in jur.

  4. anonim says:

    Foarte interesant articol si foarte interesant blog.
    Mult succes!

  5. vladimir martinus says:

    “anonim”-ule, iti multumesc foarte mult pentru incurajari si ma bucur ca iti place blog-ul!
    te astept si cu comentarii pe marginea lui😉

Leave a Reply

